In KOBAYASHIYA Ryokan (hereinafter referred to as “the hotel”) we established the following personal information protection policy, and created a personal information protection system.
We promote the protection of personal information by thoroughly informing our employees about the importance of personal information protection and necessary measures.

  • ■ Personal information management
  • In order to keep our guests’ personal information accurate, up to date, and to prevent any illegal access, loss, damage, falsification and leakage of personal information at the hotel,we take necessary security measures, such as development of a maintenance and management plan for the security system and proper training of the staff, and maintain strict control over personal information.
  • ■ Purposes for the use of personal information
  • The information received from our guests is used when we send e-mails or any other materials in order to inform our guests about our services or reply to any questions.
  • ■ Disclosure and provision of personal information to a third party is prohibited.
  • The hotel properly controls personal information received from our guests and does not disclose it to any third party, except for one of the following cases.

    ・We received consent from our guest.
    ・We share information with a service provider we work with when our guest wishes to receive a certain type of service.
    ・We are legally obliged to disclose the information.

  • ■ Personal information security measures.
  • This hotel takes all possible security measures to ensure accuracy and safety of personal information.
  • ■ On inquiry of the guest him/herself.
  • If the guest wants to receive, revise or delete his/her personal information, we will have to confirm his/ her identity in order to respond to his/ her request.
  • ■ Compliance with laws, standards and revisions.
  • The hotel complies with Japanese laws and other standards applicable to personal information in our possession. At the same time, we make efforts to revise the content of our policy and make improvements.
  • ■ For inquiries
  • Please contact with us via our Contact Form

プライバシーポリシー

小林屋旅館(以下「当館」)は、以下のとおり個人情報保護方針を定め、個人情報保護の仕組みを構築し、全従業員に個人情報保護の重要性の認識と取組みを徹底させることにより、個人情報の保護を推進致します。

  • ■ 個人情報の管理
  • 当館は、お客さまの個人情報を正確かつ最新の状態に保ち、個人情報への不正アクセス・紛失・破損・改ざん・漏洩などを防止するため、セキュリティシステムの維持・管理体制の整備・社員教育の徹底等の必要な措置を講じ、安全対策を実施し個人情報の厳重な管理を行ないます。
  • ■ 個人情報の利用目的
  • お客さまからお預かりした個人情報は、当館からのご連絡や業務のご案内やご質問に対する回答として、電子メールや資料のご送付に利用いたします。
  • ■ 個人情報の第三者への開示・提供の禁止
  • 当館は、お客さまよりお預かりした個人情報を適切に管理し、次のいずれかに該当する場合を除き、個人情報を第三者に開示いたしません。

    ・お客さまの同意がある場合
    ・お客さまが希望されるサービスを行なうために当館が業務を委託する業者に対して開示する場合
    ・法令に基づき開示することが必要である場合

  • ■ 個人情報の安全対策
  • 当館は、個人情報の正確性及び安全性確保のために、セキュリティに万全の対策を講じています。
  • ■ ご本人の照会
  • お客さまがご本人の個人情報の照会・修正・削除などをご希望される場合には、ご本人であることを確認の上、対応させていただきます。
  • ■ 法令、規範の遵守と見直し
  • 当館は、保有する個人情報に関して適用される日本の法令、その他規範を遵守するとともに、本ポリシーの内容を適宜見直し、その改善に努めます。
  • ■ お問い合わせ
  • 当館の個人情報の取扱に関するお問い合せはお問い合わせフォームよりご連絡ください。